NAJWAŻNIEJSZE PYTANIA I ODPOWIEDZI

Ile wynosi koszt dostawy?

Zamówienia o wartości powyżej 299zł (czyli wszystkie modele kamer sportowych) - dostawa GRATIS kurierem GLS, Pocztą Polską Paczka 48 lub listem poleconym priorytetowym bądź za pomocą Paczkomatów.

Dla zamówień o mniejszej wartości koszt dostawy (niezależnie od ilości zamawianych produktów):

Poczta Polska Paczka48 - 8zł
Kurier GLS - 12zł
Paczkomaty - 9zł

UWAGA! Powyższe ceny dotyczą zamówień opłaconych z góry przez kupującego. W przypadku płatności gotówką przy odbiorze do kosztów dostawy należy doliczyć 7zł.


CZY PRZYSŁUGUJE MI GWARANCJA?

Kamery SJCAM objęte są 24-miesięczną gwarancją na wady fabryczne, realizowaną w Polsce przez naszą firmę. Do każdej kamery załączana jest podbita karta gwarancyjna.

Jak szybko dostanę paczkę?

Jeżeli Państwa zamówienie wyślemy korzystając z usług Poczty Polskiej Paczka 48, zwykle dociera do adresata w terminie do 2 dni roboczych od momentu wysyłki. Często zdarza się, że paczka dociera na drugi dzień, szczególnie do dużych miast, jednak czasami zdarzają się opóźnienia, szczególnie w okresie świąt Bożego Narodzenia.

Jeżeli zamówienie wyślemy firmą kurierską GLS to paczka dociera na drugi dzień roboczy od momentu wysyłki. Niestety nasza firma nie może uzyskać informacji o której godzinie kurier ją dostarczy. Na paczce zawsze podajemy numer telefonu osoby składającej zamówienie, więc kurier może zadzwonić, ale to także nie jest regułą.

Czy paczka będzie u mnie jutro?

Jeżeli dokonają Państwo zakupu w dzień roboczy do godziny 14:00 i wybiorą dostawę firmą kurierską GLS to TAK (zakładając, że kolejny dzień jest dniem roboczym i zamówienie jest opłacone przez płatności elektroniczne lub wybrana została opcja wysyłki za pobraniem)

Skąd będę wiedzieć, że zamówienie zostało wysłane?

Każdy klient otrzymuje na emaila numer nadania przesyłki, status paczki można śledzić na stronie kuriera GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/home
lub Poczty Polskiej: http://www.poczta-polska.pl

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić korzystając z karty kredytowej (Visa/Mastercard) lub szybkiego przelewu (mTransfer,iPKO,multitransfer i inne). Te sposoby płatności realizuje dla nas w pełni sprawdzony i bezpieczny serwis www.payu.pl. Nasza firma nie otrzymuje żadnych danych na temat Państwa karty kredytowej ani rachunku bankowego, a jedynie potwierdzenie lub odrzucenie transakcji.

Można także dokonać przelewu od razu na nasz rachunek bankowy - płatność zwykle otrzymujemy na drugi dzień od złożenia zamówienia.

UWAGA! Przelewy dokonane w urzędach pocztowych docierają do nas dopiero po 3-4 dniach, jeżeli zależy Państwu na szybkiej realizacji zamówienia prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Inną, zapewne najprostszą formą jest zapłata listonoszowi lub kurierowi w momencie otrzymania paczki (wysyłka 'za pobraniem'). Taki wariant jednak kosztuje 5zł więcej niż przesyłka opłacona "z góry".

Poniżej lista obsługiwanych banków przez system PayU:

mTransfer, Płacę z Inteligo, MultiTransfer, Płacę z iPko, Przelew24 BZ WBK, Płacę z IKO, Płać z ING, Płacę z iPKONET, Przelew z BPH, Pekao24 Przelew, Millennium Płatności Internetowe, Płacę z Alior Bankiem, Płacę z Citi Handlowy, r-Przelew Raiffeisen Bank, Meritum Bank Przelew, Pay Way Toyota Bank, Płać z BOŚ, T-Mobile Usługi Bankowe, Eurobank Płatności Online, Płacę z Idea Bank, Pocztowy24, Płacę z PBS




Akceptuje

Rozdajemy ciasteczka każdemu kto odwiedzi naszą stronę! Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.